Dieta perfecta pentru un abdomen plat

0

Faci parte din categoria femeilor care au nascut si nu mai pot scapa de kg de pe burta? Sau ai visat mereu la un abdomen plat dar nu l-ai obtinut niciodata? Stim ca multe femei se chinuie sa scape de grasimea de pe abdomen dar nu pot.

 

Colaceii de pe burta nu numai ca arata urat dar grasimea care le da nastere e si foarte periculoasa, mult mai grava decat grasimea din orice alta parte a corpului, afectandu-va inima, rezistenta la insulina, tensiune, poate provoca in timp afectiuni cardiace, diabet de tip 2, cancer la san sau la colon si numeroase alte boli cronice.

Stim ca majoritatea sunteti interesate doar de aspectul fizic insa ar trebui sa incepeti aceasta dieta si din cosiderente de sanatate!

 

Dieta pentru un abdomen plat se bazata pe 3 caracteristici cheie: sa mancati 4 mese pe zi, impartite de preferabil intre orele de servici. Fiecare masa nu are voie sa aiba mai mult de 400 de calorii, in principiu ar trebui sa consumati maxim 1500 calorii pe zi si 8 pahare de apa care vor avea grija sa elimine toxinele si ajuta la dizolvarea grasimii de pe abdomen.

 

dieta-pentru-abdomen-plat

 

Elementul deosebit al dietei pentru abdomen e ca trebuie sa includeti in fiecare din cele 4 mese unul din urmatoarele alimente:

 

  • Avocado (portia recomandata este de o jumatate la o masa)
  • Masline verzi, negre, carnoase, cu gogosari, ori de care va place sau ulei de masline (portia recomandata pentru o masa e de 10 masline mari sau 2 lingurite de ulei de masline)
  • Uleiuri (portia recomandata este de 1 lingurita: ulei de floarea soarelui, ulei de avocado, sos pesto, ulei de susan, floarea soarelui sau migdale
  • Samburi si seminte –portia recomandata este de 2 linguri pline de fistic/alune/migdale/nuci de macademia/ seminte de floarea soarelui/ samburi de bostan/ caju/ unt de arahide
  • Ciocolata neagra minim 75% cacao ( portia recomanda este de 2-3 patratele) sau un sfert de pahar de fulgi de ciocolata neagra, crumble cu ciocolata neagra sau baton cu ciocolata neagra
  • Legume in special din cele verzi (salata, spanac, varza etc)
  • Cereale integrale
  • Oua ( maxim 1 ou pe zi)
  • Paine neagra ( 1 felie pe zi maxim)
  • Capsuni, zmeura, mure si citrice

 

Nu aveti voie deloc zahar, prajituri, mancare de la fast-food, prajeli, paste sau covrigi, bauturi carbogazoase sau sucuri, alchool, cafea, ceai, ciocolata calda, sare nici macar pe salate,  condimente sau sosuri de nici un fel, guma de mestecat!

 

Dieta pentru abdomen se face avand grija sa faceti exercitii de tip aerobic pentru stomac si minim 50 de abdomene pe zi pentru ca sa slabiti din grasime si nu din muschi!

 

Aceasta dieta perfecta pentru un abdomen plat e usor de tinut, e foarte bine echilibrata din punct de vedere nutritiv, merita tinuta cel putin de 3 ori pe an cate 2 luni, iar in lunile de mentinere compensati cu mai mult sport, inclusiv de tip cardio!

 

Share.

Leave A Reply