Dieta Mediteraneeana – alimente recomandate

1

In timp ce din punct de vedere tehnic, cei care tin dieta sunt liberi sa manance tot ce doresc in cele 5 zile nerestrictionate, Dr. Harvie spune ca cercetarea a relevat faptul ca, dieta Mediteraneeana este standardul de aur atunci cand vine vorba de alegerea alimentelor care mentin inima sanatoasa, ajuta la scaderea in greutate si previn cancerul.

Dieta mediteraneeana este centrata in jurul meselor cu legume proaspete si fructe, proteine si grasimi sanatoase, cum ar fi uleiul de masline.

Alimente recomandate in dieta mediteraneeana

Legume, fructe (consum limitat in zilele de dieta), alimente slabe in proteina, produsele lactate degresate, cereale integrale (consum limitat in zilele de dieta severa), oua, nuci.

dieta-mediteraneeana

Un capitol intreg al dietei mediteraneene de 2 zile este dedicat importantei exercitiilor. Cei care tin dieta ar putea simti nevoia sa reduca activitatea in zilele restrictive, dar mersul pe jos si exercitiile cu greutati sunt recomandate ca modalitati de a face miscare si de a mari masa musculara.

Dieta de 2 zile este diferita de alte diete disociate fiind practic o dieta cu un aport crescut de proteine timp de 2 zile, in loc de o dieta “rapida” sau foarte scazuta in calorii. Aceasta dieta ar putea fi potrivita pentru cei care se lupta cu consumul de carbohidrati tot timpul, sau pentru cei care gasesc majoritatea dietelor mult prea restrictive.

In timp ce dieta de 2 zile va ajuta sa pierdeti in greutate, dieta mediteraneeana va ajuta sa va mentineti si sa va formati un stil de viata sanatos.

 

Share.

Un comentariu

  1. Pingback: Dieta de 2 zile | Ahoe

Leave A Reply